3 Temmuz 2012 Salı

Dondurmalı Mozaik Pasta

Dondurmalı Mozaik Pasta

















Malzemeler:
İki Paket Bisküvi
Yarım paket Margarin (YüzYirmiBeş gram)
Yarım Su Bardağı Süt
Dört Yemek Kaşığı Kakao
Beş yemek kaşığı toz şeker
Bir su bardağı Carte d’Or Classic Sütlü Çikolatalı Dondurma (YüzElli gram)
İsteğe göre ceviz ya da fındık
Dilim başına bir top Carte d’Or Classic Kaymaklı
Süslemek için: Carte d’Or Çikolatalı Sos
Yapılışı:
Birinci Adım- Teflon bir tencere ya da sosluk içinde margarini eritin, sütü, kakaoyu ve şekeri ekleyerek karıştırarak kaynatın.
İkinci Adım- Kaynayan süte 1 su bardağı Carte d’Or Classic Sütlü Çikolatalı- ekleyin ve ocaktan alın. Karıştırarak sosu soğutun.
Üçüncü Adım- Geniş bir karıştırma kabına bisküvileri kırın ve dondurmalı sosu bisküvilerin üzerine dökün. Tüm sosu bisküvi ile karıştırın.
Dördüncü Adım- Varsa kare bir kalıba yoksa mutfak tezgahınıza streç film serin ve bisküvili karışımınız streçin üzerine dökün.
Beşinci Adım- Sonrasında pastanın üzerinde folyo ile kaplayarak derin dondurucunuza yerleştirin.
Altıncı Adım- İki saat kadar buzdolabında dinlendirdikten sonra streçten çıkarın ve dilimleyin. Bir top Carte d’Or Classic Kaymaklı dondurma ile servis yapın.
Yedinci Adım- İsteğe göre üzerini süslemek için Carte d’Or Çikolatalı Sos kullanabilirsiniz.


0 yorum:

Yorum Gönder