3 Temmuz 2012 Salı

Kestaneli Yaş Pasta

Kestaneli Yaş Pasta















Malzemeler:
Pandispanya hamuru
bir su bardağı kestane şekeri
iki paket kremşanti
birbuçuk su bardağı süt
ikiyüzelli gram kestane
bir çay bardağı su
iki yemek kaşığı tozşeker
Toz antepfıstığı
Hazırlanışı:
Pandispanya hamurunu hazırladım. Yağlı kağıt serili baton pasta kalıbına aktardım yüzseksenderecede ayarlı fırınımda pişirdim. Enine üç eşit parçaya böldüm. Kremşantiyi süt ile koyulaşıncaya kadar çırptım. Keklerin arasına kremşanti sürüp küçük parçalara ayrılmış kestane şekerlerini serpiştirdim. Baton şeklindeki pastayı beşe böldüm dikkat edin acele etmeyiniz.
Her bir parçanın üzerini ve kenarlarını kremşanti ile kapladım. Kestaneyi haşlayıp kabuğunu soyun, iri parçalara ayırıp su ve şeker ile on dakika pişirip suyunu süzün. Bunu pastanın kenarlarına yapıştırın Üzerini kestane şekeri ve toz antepfıstığı ile süsleyerek servis yapın.afiyet bal şeker olsun.

0 yorum:

Yorum Gönder